Na 22 jaar ervaring in de banksector, was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Tijdens mijn carrière in de banksector stelde ik vast dat veel ondernemers uitstekend werk leveren voor hun core-business. Dit net omdat ze dit doen met hart en ziel, het is hun passie! Maar uiteraard zijn er heel veel andere taken uit te voeren in een onderneming, waar ze eigenlijk geen tijd en/of energie willen aan besteden of die ze gewoon niet graag doen.
Net om die redenen is de administratie vaak een struikelblok en zorgt dit voor veel problemen binnen een bedrijf.
Bizz Assist – virtual assistants, is opgericht uit een passie om ondernemers bij te staan, te ondersteunen én te ontzorgen. Zodat morgen jullie er niet meer alleen voor staan en dat de ondernemeris zich kunnen focussen op wat echt telt.
Persoonlijk hecht ik héél veel belang aan gedrevenheid, discretie en efficiëntie. Een persoonlijke aanpak en een open communicatie zijn key in onze rol als virtual assistants.
Met mijn studies voor menswetenschappen ontdekte ik de vele facetten van ieder zijn persoonlijkheid, vandaag een absolute must in iedere onderneming.
Daarnaast behaalde ik het diploma Bachelor Marketing en Master Handelswetenschappen, met een specialisatie accountancy.
Last but not least, ondernam ik ook een cursus professional organizer / lean management.
Heb je nog vragen? Stel ze gerust!
Anja & Co